Vyhľadávať v tomto blogu

nedeľa 21. apríla 2013

MUŠĽOVÝ VENIEC


Ešte kedysi na rozhraní januára a februára, keď ma dlhý čas nechcelo opustiť respiračné ochorenie a ja som strácala nádej, že to raz skončí, vzala som do rúk pištoľ - tavnú a chytila sa toho, na čo som sa chystala od leta (... všetko zlé je na niečo dobré ...:-)).  Bolo potrebné prejsť na iné myšlienky a tak vznikol mušľový veniec. 
Už dávnejšie sme sa zbavili - nerezových políc v kúpeľni a tak sa ľahko našlo  miesto na zavesenie. 









21 komentárov:

  1. To muselo byť roboty ale výsledok stojí zato.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný! Já jsem kdysi tímto způsobem dělala věnec z korkových zátek mému tatínkovi do vinného sklepa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ... myslím, že korkové som už tiež videla, pa

      Odstrániť
  3. Janka krasny muslovy veniec, odkial si ala zobrala tolko musli, ja si tiez nosim z dovoleniek ale este ich tak vela nemam :) Fakt super napad...Nellie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nellie, tiež z dovolenky, presnejšie z Tuniska - Mahdia, tam ich je :-)

      Odstrániť
    2. O tej Mahdii som pocula, dufam, ze sa tam aj ja raz vyberiem, zatial sme boli v Hammamete a v Sousse a tam ich tolko nebolo :) Nellie

      Odstrániť
  4. Téééééda, je krásny. Super nápad.
    Pekný deň.
    Ľubica

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jani, je nádherný .... úpně z něj cítím tu vůni moře a dálek .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherný!! Děkuji hned i za nápad, švagrová se zbláznila do všeho námořnického, už vím čím ji potěším :-))Krásné dny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj Jani,moc povedený věnec!super nápad:)
    Krásně se hodí do vaší koupelny.
    Pěkný den.P.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jani, je perfektní! Já chci k moooři :o)
    Hezké odpoledne, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jani, je úžasny ja som tiež jeden urobila a uchmatla mi ho dcéra.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Náderný věnec, moc se povedl a děkuji za inspiraci. Mám doma spoustu nasbíraných mušliček a pořád jsem nevěděla co s nimi. Určitě také vyzkouším :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jani, Krásný věnec jsi vytvořila!! Na podobný se taky chystám, už hooodně delší dobu ;-) Ten tvůj by se nám skvěle hodil do letního apartmánu na pobřeží který jsem zařídila v přímořské deko :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Janka, veniec je perfektný. No páči sa mi kúpeľňa. O mesiac chceme prerábať celé jadro a vybrala som si podobné obklady. Páčia sa mi zemité farby.
    Milka

    OdpovedaťOdstrániť
  13. JANIČKO, VĚNEC JE MOC POVEDENÝ.
    DO KOUPELNY SE VELICE HODÍ.
    MĚJ SE KRÁSNĚ.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Skvely napad Janka....obdivujem nielen krasny vencek, ale tvoju kreativitu a sikovnost....pekny den zelam

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Věnec je úúžasnýýý a fotky krásné.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Jani, po delší době moc zdravím a chválím nádherný věneček...moc se povedl. Přeji krásné jarní dny a děkuji za návštěvu na mém bločku...měj se krásně, Soňa

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za čas, ktorý ste venovali napísaniu pár milých slov v komentári ♥