Vyhľadávať v tomto blogu

nedeľa 25. mája 2014

Malá recyklácia ...

... alebo z núdze cnosť. 
V našej spálni oddávna bojujeme s priestorom a hoci by som v nej rada videla nočné stolíky podľa svojich predstáv, museli sme vymyslieť iné riešenie. Z obývačkovej zostavy nám ostali dva nevyužité úzke kusy, a tak ich Vlado v jednu sobotu zľahka prebrúsil a natrel farbou. Doladila som ich košíkmi z Jysku, aby sme si mali kde odložiť okuliare a  pohotovostnú lekárničku. Predsa len, v našom veku človek nikdy nevie, aká diagnóza ho v noci prekvapí :-)

PS: Ruže bežne pri posteli nemám, použila som ich na oživenie ...



















5 komentárov:

  1. Jani, ahoj - noční stolečky máte krásné, ale co je to proti tomu fešákovi, který se uvelebil na bílé posteli... to je teprve krása všech krás. :-) Zdravím a přeji hodně pohody.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné a praktické!! No a tie vankúše sú tiež krásne, ale najkrajší je ten maznáčik chlpatý:)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Janka, s priestorom bojujeme vsetci v panelovych bytoch. Ale pekne ste si to s manzelom upravili. Ja momentalne obyvam jednu izbu, ktora je urcena pre dcerine deticky /jedno je na ceste/. Ked podrastu, vratim sa domov.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Janka, čo v tvojom veku! Ale keď už budeš mať o desať viac a tvoje zuby sa rozhodnú, že v tvojej ústnej dutine už pobývali dosť dlho bez problémov, to až bude! Už niekoľko dní ja moja lekárnička v pohotovosti, no v spálni si ju nemám kam dať, pretože tá je tak malá, že sa mi do nej nezmestia ani také nočné stolíky ako tebe. Máš to tam krásne a si veľmi šikovná, no šikovný je aj tvoj partner, ktorý ti zo starého vie urobiť nové. Keď si pomyslím, koľko všelijakého nábytku som vyhodila a keď vidím na takých blogoch, akým je aj tento tvoj, čo všetko šikovní ľudia dokážu, je mi to ľúto.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Que bonito post, me he paseado por tu bloc y me ha encantado, te invito a ver el mio, esta semana decoramos y reciclamos todo un arte, espero que te guste y si es asi y no eres seguidora espero que te hagas ahora, gracias por visitarme. Elracodeldetall.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za čas, ktorý ste venovali napísaniu pár milých slov v komentári ♥